5 Haziran 2010 Cumartesi

beni biraz tanıma zamanı ..

İnsan zamanla kendini daha iyi tanıyor ve hayata ,kendine dair daha çok şey öğreniyor...
( Her geçen gün öğrendimle başlayan cümlelerimin sayısını tahmin bile edemezsiniz..)
Öyle ki her gün uzun saatler boyunca yolculuk ediyorum ve geceleri kendimle en az yarım saat başbaşa kalıyorum.. O kadar çok şey düşünüp o kadar çok tartıyorumki yaptıklarımı ,yaşadıklarımı. Yanlış bulduğun olayları farklı açılardan ele alıp benim ne kadar yanıldığımı anlamaya çalışıyorum , haksız bulduğum insanların yerine kendimi koyup onlar ne düşünmüştür diye birçok farklı açıdan düşünüyorum. Birini yargılamadan ya da ona kızmadan , o bana ne kadar kızdı diye soruyorum kendime. Daha az konuşup daha çok EMPATİ kuruyorum.
Ama an geliyor hiç düşünmeden davranıyorum , yersiz gururu kibiri yenmek için içimdeki çocuğu özgür bırakıyorum. Bana yanlış yapanlara bile çiçek uzatıyorum adeta. Gülümsememle cezalandırıp , tepkisizliğimle utandırıyorum. Ne olursa olsun hep kendime batırıyorum iğneyi ne olursa olsun kendimi zehirliyorum hep. Çünkü biliyorum istersem öyle acıtırım ki bir daha toparlanması mümkün olmaz ,bunu kendime batırdığım iğnelerden biliyorum. Eğer bir gün birinin canını acıtmak istediğim için acıtırsam 'en tehlikeli kadın sabrı denenmiş kadındır' sözünün doğruluğunu anlamasını istediğimden yaparım bunu , ki hiç sanmıyorum yapabileceğimi. Kolay değildir beni o noktaya getirebilmek kolay değildir sabrımı sınayabilmek.
O kadar iyi tanıdım ki kendimi bugün daha da bir emin oldum neleri kaldıramadığımı , kabul edemediğimi..
Haksızlık , bencillik , kin , İNTİKAM , NAZ , BLÖF , şantaj , tehdit , KISAS , saygısızlık vb şeylere gercekten tahammül derecem düşük..
İnsan kendisine yapılmasını istemediği şeyi karşısındakine yapmazmış..
Ben yapmamaya çalışıyorum ,eğer yapmışsam da bilinçli olarak yaptığımı sanmıyorum..
Bana da yapılmazsa sevinirim çünkü her türlü konuda anlayışlı olmaya çalışan ben artık gerçekten bunlara gelemiyorum , tepkisiz kalmak için , alttan alabilmek için kendimi oldukça zorluyorum ..
Ve bence bir insana yapılabilecek en büyük kötülük onu yok saymaktır , eğer ben yokmuşum gibi davranmak gibi bir hata da bulunursanız bilin ki sizi yok sayarım .. (tahammülüm değil mazereti yok bu davranışın)

3 yorum:

  1. İşte benim prensesim ve onun tertemiz gönlünden akıp gelen cümleler <3 Ne kadar şanslı olduğumu her geçen gün biraz daha farkediyorum SENİ ÇOOOOK SEVİYORUM.

    YanıtlaSil
  2. Kişiler yaşamları içerisinde bir çok kez hata yapar, fakat çok azı hatalarını veya doğrularını nasıl daha doğru yapabileceğini veya daha dingin, sabırlı ve analizci olabileceğini inceler. Fakat bazı insanlar vardır ki bu tip insanları suistimal ederler bu tip insanlara da dikkat etmek gerekir.

    YanıtlaSil
  3. ya her insan böyle düşünüyor ya da ben de aynı senin gibi düşünüyorum gizem buna karar vermemedim aslında :) söylediklerine çok katılmakla beraber şu sözünü beğendim ; Çünkü biliyorum istersem öyle acıtırım ki bir daha toparlanması mümkün olmaz ,bunu kendime batırdığım iğnelerden biliyorum.

    YanıtlaSil