27 Haziran 2010 Pazar

Sizce ?

ff' te dolaşırken bir cümle gördüm ve paylaşmak istedim sizlerle .

Cümle aynen şöyleydi :

''HAYAT;Bir sokak çocuğunun cebi kadar boş,öznesiz bir cümle kadar değersiz ve senin bana naber soruna iyilik dediğim kadar YALAN!''

Hayat sadece bunlardan ibaret mi ? Ya da hayat boş ve yalan mı gercekten ?

Eminim çoğunluk mantıklı düşündüğünde kurulan düzeni ve olayları takip ettiğinde olmadığını anlayacaktır. O halde nedir bize bunu düşündüren ? Nedir bizi hayattan soğutan ? Aşk mı ? Parasızlık mı ? Yalan mı ? Kötülük mü ? Nedir ben çözemedim sizlerin bulup çözmeniz dileğiyle...

Belirtmek istiyorumki nefes aldığım her saniye benim için özel ve bence dolu dolu yaşamaya değer ;)

Hayat bazen boş , değersiz yada tümüyle yalan gelebilir .Ama gidişatı tersine çevirmek bizim elimizde ;) Bardağa nereden baktığınıza bağlı ;)

2 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş.Bu arada ben nelerin hayattan soğuttuğunu buldum...:)

    YanıtlaSil
  2. Neler soğutuyormuş ? Paylaşmak ister misin bizle ?

    YanıtlaSil